რას ნიშნავს სწავლების სწორი და არასწორი პროცესი? – პაულო ფრეიერის „ჩაგრულთა პედაგოგიკიდან“

მოცემულ  ბლოგში  წარმოგიდგნენით  საინტერესო ნაწყვეტს ცნობილი ბრაზილიელი გაბათლების  მკვლევარის პაულო ფრეიერის  „ჩაგრულთა პედაგოგიკიდან“,  ვფიქრობ  სტატია  კარგად ეხმიანება ჩვენს რეალბას. „განათლების საბანკო მოდელი“ :   ეს არის სწავლების  პროცესი როცა მასწავლებელი ისე ლაპარაკაპობს რეალობის შესახებ თოთქოს ის უძრავი, სტატიკური, დანაწევრებული  და პროგნოზირაბადი იყოს,  ან ისეთ საკითხს ხსნის, რომელიც უცნობია მოსწავლეთა ეგზისტენციალური გამოცდილებისთვის. მასწავლებლის ამოცანაა მოსწაავლეების „ამოვსება“ თავისი … Continue reading რას ნიშნავს სწავლების სწორი და არასწორი პროცესი? – პაულო ფრეიერის „ჩაგრულთა პედაგოგიკიდან“